berakhirlah !

ari ni miss. luvchocolate nk cite berakhirnye hubungan miss. luvchocolate bersama seorang lelaki bernama idzhar . dia lah satu - satunya lelaki yang miss. luvchocolate syg . susah untuk miss. luvchocolate dapat lupakan dia mcm tu je . perpisahan kami biar lah kami dan tuhan sahaja yang tahu . masa itu mungkin tuhan syg kan miss. luvchocolate kerana tanggungjawap miss. luvchocolate untuk belajar belum habis lagi . ini semua untuk kebaikan miss. luvchocolate dengan dia . kami terlalu muda untuk bercinta skrg ini . panjang lagi perjalanan kami . perpisahan ini membuat hati miss. luvchocolate lebih matang untuk mencari lelaki yang terbaik untuk miss. luvchocolate . hanya tuhan sahaja yg tahu ape yang ada dalam hati miss. luvchocolate . bukan senang untuk kita melupakan org yg dah kita syg . ape yang miss. luvchocolate harapkan dia mendapat perempuan yang terbaik untuk miss. luvchocolate . 

tabah kn lah hati ku ini tuhan apabila suatu hari nnt mungkin aku akan berjumpa dia dan family dia , berilah aku keberaniaan untuk menghadapi dan berdepan dengan dia . amin.

aku berharap dalam masa setahun aku tidak akan berjumpa dia dan family dia .


terima kasih sayang kerana menjadi teman istimewa buat miss. luvchocolate

sedara datang KL ..

ASSALAMMUALAIKUM !! sudah lama agaknya miss. luvchocolate tak update blog miss. luvchocolate . hehehehe .. dah semakin bzy lah .. huhuhu (bzy lah sgt ) cuti penggal pertama sekolah makcik daripada JB dtg bwak anak dia(sepupu) jalan . almaklum lah tahun ni nk SPM . kena pergi jalan - jalan awal tahun ni .. nnt dah x boleh nk gi jalan lgi . nnt masing2 dah mengadap buku 24jam . setiba je mereka disini nasib baik rumah dah kemas kalau tak tunggang langgang . huhuhuhu ... kebetulan ari tu miss. luvchcocolate de tuition malam tu .lepas malam tu miss. luvchocolate balik dari tuition abah ambik n terus gi makan sate .. huhuhu sedap ouh . dah lame x mkn lah katakan . ari keduanya miss. luvchocolate poteng tuition bab nak gi umah makcik kat kl . hehehe . ari jumaat kami pgi The Mines kami naik bot . seronok sgt - sgt , lgi2 gan keluarga yg besar . huhuhu ..
ari sbtu plak kami gi pesta balon panas kat putrajaya lah .. n mlam pulak kami gi i-city melihat keindahan malam dan lampu yang warna warni ..tpi dah tak cantik macam kali pertama miss. luvchoclate tengok ..
sedare balik ari ahad rasa sedih sangat . rse kesunyian sgt2 . erm .  tpi nasip baik besok nye dah sekolah xde lah kesunyian tu lama sgt . heheheh 

harap - harap dapat gembira macam tu . lgai - lagi klau rmai saudara kat johor tu turun KL lagi seronok .

UKM the best !!

 coklat dari ukm ... sbagai cenderahati


 with akak  yang sgt cntik . 
akak cina yg cntik ...


 abang - abang dan kakak - kakak yang bersama kami
u all the best !!


 with abang hong . 
sebagai pc kami . 
yang membantu kami dalam kumpulan


 kakak ain pun pc kami juga .
satu - satunya kakak dalam kumpulan kami


bergambar dulu sebelum nak balik
bersama cikgu rosni
 n my bestfriend ain n hajar


 sebelum naik bas bergambar dulu gan abg hensem ni ...
huhuhuhuhu ....

 kami mahu pulang ke sekolah  ...
 senyum sebelum bertolak ke sekolah ...

berada di ukm membuat miss. luvchocolate ingin terus belajar hingga berjaya dan masuk ke ukm untuk sambung belajar sehinnga kan miss. luvchocolate dapat mencapai cita -cita untuk berjaya menjadi akauntan atau usahawan yang berjaya ...


CAYOK - CAYOK MISS. LUVCHOCOLATE !!!

harapan yang tinggi

miss.luvchocolate telah meletakkan harapan yg tinggi untuk kembali kepada sidia yang miss. luvchocolate sayang. adakan tindakan ini betul . miss. luvchcolate takut bila miss. luvchocolate terlalu berharap nanti dia tidak akan kembali kepada miss. luvchocolate . miss. luvchocolate tak nak terluka lagi mcm mane miss. luvchocolate luka dulu . miss. luvchocolate rase kesunyiaan sgt bila dia tiada dalam hidup miss. luvchocolate . dia lah banyak menceriakan hidup miss. luvchocolate . bengong kan miss. luvchocolate ni . ari tu miss. luvchocolate yang lepas kan dia tapi sekarang miss. luvchocolate harap dia kembali pada miss. luvchocolate . memanglah harapan untuk dia kembali pada miss. luvchocolate tipis lah . dulu miss. luvchocolate yang buat dia terluka dan sakit hati kerana miss. luvchocolate tinggal kan dia... 
miss. luvchocolate minta maaf kepada sidia,
secara jujurnye miss. luvchocolate still sayang kan sidia,,
miss. luvchocolate harap sidia dapat terima miss luvchcolate yang telah hancurkan hatinye

teruja dan happy

semalam hari yg paling bermakna buat miss. luvchocolate . semalam miss. luvchocolate blik kampung di johor bahru . jumpa nenda tercinta . huhuhuhu . rindu dengan mereka sangat -sangat . mase tu miss. luvchocolate harap sgt dpat jumpa dengan seseorang yg miss. luvchocolate rindu selama ni . akhirnye miss. luvchocolate dpat jumpa sidia . satu badan menggigil jumpa dengan dia . mse tu lah miss. luvchocolate lpaskan rindu . miss. luvchcolate rindu sgt - sgt dengan dia . sampai miss. luvchocolate tak anggup nk tgk muka dia sbb mesti miss. luvchocolate akan teringat kisah lama .akhirnya impian miss.luvchocolate bgi dia tgk video yg miss. luvchocolate buat tercapai juga . mase tu tak sangka dia menanggis bila tgk video tu . mse miss. luvchocolate buat kali pertama miss. luvchocolate nanggis juga . huhuhuhu . miss. luvchocolate dapat berborak dengan dia . itu lah akhirnye miss. luvchcoclate dpat lepas kan rindu dgn tengok wajahnye , senyumannye dan suara dia . huhuhuhuhuhu . msa sidia balik berat rasa hati ni nk tgk dia pergi . tapi tu lah kalau antara kami ada jodoh tak akan kemana .



UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA (UKM)

salam pada semua .. miss. luvchocolate dah lme tak taip menaip di blog miss. luvchocolate ...
hehehehehe .. sabtu minggu lepas miss. luvchocolate nk cerita mengenai miss. luvchocolate nk gi rombongan sekolah ke UKM .. miss. luvchocolate fikir sekolah lain pun join sekali  rupanye sekolah miss. luvchocolate je .
kat UKM kami disambut dgn meriah sekali . ramai abg n kakak  yg smbut kami . rasa terharu pulak . hahahaha .
masuk je tempat kuliah mereka sgt teruja . lbih besar yg ku sangka ... dapat pulak jumpa dgn abg n kakak yg hensem .... lgi suka lah aq .. huhuhu .. sehari suntuk miss. luvchocolate dekat sne ... happy je ... miss. luvchocolate dpat rse mcm mne lah miss. luvchocolate nk wat pembentangan dapan pensyarah nnt .. mseti tkut giler .
at least miss. luvchocolate dah dpat rse mcm mne situasi kat kuliah ...huhuhuhu .
thank you kepada pihak UKM memberi kesempatan kami dtg cne . harap dapat lah gi sne lgi ..